حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم: مردم ایران در 22 بهمن پاسخ گستاخی‌ مقامات آمریکا را خواهند داد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

پایگاه مردمی ارتش::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: قطعاً ملت شهید پرور ایران اسلامی با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن، پاسخ یاوه گویی‌ها و گستاخی‌های اخیر مقامات آمریکا را خواهند داد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش طی سخنانی در یادواره شهدای ارتش، سپاه و نیروی انتظامی که در شهرستان شاهرورد برگزار شد، یکی از مهمترین عوامل حفظ و نشر دستاوردهای دفاع مقدس را ترویج فرهنگ آن دوران از طریق برپایی چنین یادواره هایی دانست و تصریح کرد: فرهنگ دفاع مقدس باید در تمامی زوایایی زندگی حفظ و نهادینه شود چرا که یاد شهدا، یادبود ارزش هاى انسانى و گرامیداشت آنان، تجلیل از بهترین و برترین ویژگی های رفتار بشرى است.

نماینده ولی فقیه در ارتش با بیان اینکه دفاع فرهنگی و سیاسی همچنان با وجود پایان یافتن جنگ تحمیلی وجود دارد، خاطرنشان کرد: گرچه دفاع مقدس پس از هشت سال به پایان رسید، اما ما به فرهنگ آن دوران محتاج هستیم؛ چرا که یکی از موثرین راه های مقابله با تهاجم فرهنگی، استفاده از فرهنگ غنی دفاع مقدس است که همچون دژی مستحکم، غیر قابل تسخیر و نفوذ است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه تصریح کرد: آنچه که امروز به لحاظ فرهنگی از اهمیت بالایی برخوردار است، حفظ راه شهدا به عنوان یک وظیفه ملی است و همانگونه که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز فرمودند؛ هرچه امروز کشور ما دارد و هرچه در آینده به دست بیاورد به برکت خون این جوانان شهید است.

آل‌هاشم با تأکید بر این نکته که نباید تنها به برگزاری اینگونه مراسم و یادواره‌ها اکتفا کرد، گفت: تبیین تاریخ دفاع مقدس، جمع آوری و ثبت و ضبط خاطرات رزمندگان و فرماندهان آن دوران ارزشمند از جمله مواردی است که باید مورد توجه مسئولین امر قرار گیرد.

وی همچنین خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان را آیات مجسم ایثار و فداکاری خواند و تجلیل از آنان را از عواملی دانست که می‌تواند به حفظ و نشر آثار دفاع مقدس کمک کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در این باره افزود: حقیقت امر این است که اگر رشادت ها و خدمات شهدا و ایثارگران به خوبی برای مردم معرفی گردد و به قالب های کلیشه ای و بیان سطحی محدود نشود، بیشترین و بهترین نتایج را به همراه خواهد داشت.

آل هاشم استفاده از فضای مجازی و نشر کتاب به منظور شناساندن شهدا و مسیری که در آن ممارست داشتند به نسل جوان را ضروری دانست و افزود: با پایان یافتن دفاع مقدس نباید فداکاری شهدا و ایثارگران فراموش شود بلکه باید این نسل را با ایثارگری ها و فرهنگی که شهدا به آن پایبند بودند آشنا کنیم و به خوبی ارزش ها و اهمیت کار آنان را در جامعه تبیین و روشن نماییم.

وی افزود: جامعه ای که بتواند آرمان های شهدا و ایثارگران را به خوبی درک و ترویج نماید، از کارکرد های مثبت آن نیز بهرمند خواهند شد.

نمایده ولی فقیه در ارتش همچنین شهدا را سند افتخار کشور عنوان و خاطرنشان کرد: در این بین باید به پیام شهدا که همان اطاعت از ولایت، تقویت روحیه خودباوری، دینمداری و بصیرت افزایی در بین جوانان است، دقت کرد.

وی در ادامه سخنان خود به سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در 22 بهمن 57 اشاره و در این خصوص به تشریح عوامل پیروزی انقلاب پرداخت.

آل هاشم در پایان این مراسم در خصوص اظهارات جان کری و وندی شرمن درباره مذاکرات هسته‌ای و مسائل داخلی ایران، گفت: قطعاً ملت شهید پرور ایران اسلامی با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن، پاسخ یاوه گویی ها و گستاخی های اخیر مقامات آمریکا را خواهند داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا